Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2015 11:22 - Денят на мама - 8 март!
Автор: internetreklama Категория: Други   
Прочетен: 575 Коментари: 0 Гласове:
2



С приближаването на 8 март реших да напиша няколко реда за човека, които ме е създал. Майката е човека, които  ни е създал и ни е вдъхнал живот. Тя е човека който ни е привързвал раните когато сме се чуствали зле и ни е отешавала когато са ни разбивали сърцето.

Точно в този ден, 8 март, ние имаме възможност да и се отбалгодарим за всичко, което тя е направила за нас, за дългите, безсънни нощи прекарани в притеснения за нас, за всички усилия, за финансовата подкрепа и дори поради простата причина, че тя е човека, които ни е създал. 

След дълго време на обмисляне, какъв точно да бъде подаръкът ми за майка се спрях на един огромен букет с цветя. Доста разглеждах сайтовете за доставка на цветя в гр. Варна . След като направих своят избор поръчах цветя от Magic-flowers . Хората бяха отзивчиви и решиха моитое проблеми и прищявки сравнително бързо. 

Сега подготвям и самото послание, което те да прикачат към огромния букет. Вярно е, че не ми излезе много евтино, но можете ли да сложите цена на чувствата и благодарността. Този човек е правил толкова много неща за мен и брат ми. Мисля, че заслужава поне един прекрасен жест в този прекрасен ден!





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: internetreklama
Категория: Туризъм
Прочетен: 18382
Постинги: 16
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930